Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
menu

Organizacja firmy

Typ produktu

Kategoria organizacja firmy

W tej kategorii odnaleźć można tytuły, które odnoszą się do zarządzania firmą, jej rozwojem oraz efektywnym prowadzeniem i funkcjonowaniem swojego biznesu. Dzięki tym książkom każdy zainteresowany odnajdzie publikacje, które dostarczą mu niezbędnej wiedzy i informacji, by móc stać się skutecznym liderem. Książki w tej kategorii skierowane są nie tylko do osób, które już od dawna zarządzają własnymi firmami, ale także do początkujących, dopiero otwierających i rozwijających własne biznesy.

 

Książki o organizacji firmy

Książki o organizacji firmy są nieocenionym źródłem wiedzy dla liderów oraz menadżerów, poruszając taką tematykę jak:

  • strategie zarządzania firmą (planowanie, analiza i tworzenie);
  • konkurencja – w jaki sposób zaznaczyć swoją obecność na rynku?;
  • zarządzanie zasobami ludzkimi i budowanie skutecznych zespołów;
  • kształtowanie umiejętności przywódczych i menadżerskich;
  • komunikacja i negocjacje;
  • motywowanie.


Oprócz tych najważniejszych zagadnień, z książek możemy dowiedzieć się o finansach w firmie oraz jak prawidłowo nimi zarządzać, by ponieść jak najmniejsze straty.

 

Kim jest dobry lider?

Dobry lider to osoba, która doskonale zna się na organizacji firmy. Nie jest to człowiek, który posiadając własny biznes osiada na laurach, świętując sukces, lecz wciąż się szkoli i rozwija. Do tego przydatne są książki z kategorii organizacja firmy. Dobry lider potrafi tak wykorzystać swoje umiejętności i cechy by efektywnie zarządzać swoim zespołem.

Oto kilka konkretnych cech, którymi powinien się charakteryzować dobry lider, chcąc osiągnąć sukces w biznesie:

  • inspiracja i motywacja – lider jest osobą, która powinna zaszczepiać w pracownikach swoją wizję biznesu, w którą oni również będą chcieli uwierzyć;
  • charyzma i odwaga – przywódca musi być pewny swoich celów i bez strachu i wstydu dążyć do ich osiągnięcia;
  • zaangażowanie – jako przykład dla innych, lider motywuje pracowników do efektywnej pracy;
  • empatia i cierpliwość – prawdziwy lider charakteryzuje się wyrozumiałością w stosunku do swoich podwładnych.

 

Książki o prowadzeniu firmy

Książki o prowadzeniu firmy są nieocenionym źródłem wiedzy zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i dla zarządzających oraz liderów biznesu. Dostarczają praktycznych wskazówek oraz strategii zarządzania, pozwalają podpatrzyć dobre praktyki konkurencji, uczą zarządzania zasobami ludzkimi, budowania skutecznych zespołów, komunikacji, negocjacji i motywowania.

Książki o prowadzeniu firmy oferują szeroki zakres tematyczny, obejmujący zarówno podstawy zarządzania, jak i zaawansowane zagadnienia z różnych branż. Autorzy książek, często mający własne doświadczenia w biznesie, dzielą się swoją wiedzą w przystępny i zrozumiały sposób. Ich książki poruszają także tematy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem w social mediach, psychologią szefa. Zrozumiałym językiem tłumaczą, jak rozwinąć swoja firmę, wdrażając innowacyjne pomysły, zostać liderem w swojej branży, zwalczać nieuczciwą konkurencję. Poznaj metody takie jak lean startup, które pomagają założyć firmę i rozwijać ją innowacyjnymi pomysłami oraz wiele innych.

Dzięki książkom Wydawnictwa Poltext z tej kategorii czytelnicy mogą poszerzyć swoją wiedzę na temat prowadzenia firmy, zdobyć inspirację do rozwoju osobistego i zawodowego oraz poznać praktyczne strategie, które mogą zastosować w swoim życiu zawodowym. Oferujemy książki biznesowe, które są cennym źródłem inspiracji dla zarówno doświadczonych przedsiębiorców, jak i początkujących, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z własnym biznesem lub chcą założyć własną firmę. Są one znakomitą pozycją dla każdego, kto chce rozwijać swoją firmę, budować silną markę osobistą i osiągnąć sukces w biznesie.

Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych
Perspektywa członków rad nadzorczych
48,68 
OUTLET
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych OUTLET
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych OUTLET
Perspektywa członków rad nadzorczych
32,45 
Dostępność: nakład wyczerpany
Instytucje i organizacje: pochodzenie, powstawanie, funkcje, przekształcenia
Instytucje i organizacje: pochodzenie, powstawanie, funkcje, przekształcenia
37,42 
Dostępność: nakład wyczerpany
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych EBOOK
Komunikacja między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych EBOOK
Perspektywa członków rad nadzorczych
44,93 
Czy kultura ma znaczenie? EBOOK
Czy kultura ma znaczenie? EBOOK
ZZL w japońskich fabrykach w Polsce
31,42