Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
menu

Marketing i PR

Typ produktu

Marketing, książki

Najlepsze książki o marketingu są w stanie wiele nas nauczyć. W kategorii marketing i PR dowiemy się nie tylko interesujących nas rzeczy dotyczących uzyskania jak największych zysków, ale również zdobędziemy wiedzę odnośnie tematyki Public Relations, która skupia się na komunikacji z otoczeniem.

Content marketing – wypromuj swoją firmę w internecie

W obecnych czasach telefon jest nieodłącznym elementem naszego życia. Przerwa w pracy, podróż komunikacją, wolne popołudnie – każdy ten moment jest dobry, by wziąć go do ręki i sprawdzić nowe, interesujące nas informacje z wielkiego świata dostępne w social mediach i nie tylko. Jest to duża szansa dla osób prowadzących własny biznes, które chcą wypromować swoją firmę. By móc jednak trafić do jak największej ilości odbiorców, należy się do nich dopasować, idąc za aktualnymi, obowiązującymi trendami. Książką, która da nam wiele niezbędnych wskazówek jest Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję - Norberta Oruba. Pokazuje ona, jak dzięki odpowiednim narzędziom, rozwinąć swoje działania promocyjne w oparciu o social media, współpracę z influencerami oraz jak efektywne wykorzystywać reklamy w Google Ads.

 

Książki o marketingu internetowym i mediach społecznościowych

Niezbędnym narzędziem, by zaistnieć w sieci, jest marketing treści czyli content marketing stanowiący jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych. W content marketingu chodzi o to, by dostarczyć treści spójnych z marką oraz wartościowych, interesujących dla odbiorców. W tej kategorii naszego Wydawnictwa dostępne są książki o content marketingu dostarczające praktycznych narzędzi do budowania treści, które sprzedają, promują markę, budują jej wizerunek, przyciągają potencjalnych klientów dzięki odpowiedziom na nurtujące ich pytania. Oferujemy również książki dotyczące działań marketingowych poprzez media społecznościowe i prowadzenia kampanii reklamowych w social media. Media społecznościowe rządzą współczesnym internetem, dlatego działania marketingowe po prostu muszą wykorzystywać ów potencjał.

 

Marketing dla początkujących

Chcąc zagłębić się w skomplikowany świat marketingu i sprzedaży, należy zacząć od podstaw, które wskażą nam prawidłowe kierunki działania. Na początek warto sięgnąć po książkę Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy pod red. Lechosława Garbarskiego i Magdaleny Krzyżanowskiej. Podręcznik skierowany jest do studentów marketingu i zarządzania oraz dla osób zainteresowanych tematyką marketingu. Uczy on stosowania marketingu w praktyce, bazując na doświadczeniu ostatnich kilkudziesięciu lat.

 

Next Tech – technologie nowej generacji

Technologie Next Tech zostały stworzone z myślą o marketerach, by pomóc im szybciej i łatwiej tworzyć i uatrakcyjniać oferty dla klientów na każdym etapie zakupu. Na tej tematyce skupił się Philip Kotler w Marketing 5.0. Technologie Next Tech. Książka zawiera analizę kilku czynników: zmiany pokoleniowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie, nowe kierunki strategiczne obierane przez firmy oraz realia szybko rozwijającej się technologii. Pozycja ta jest idealnym wyborem dla praktykujących menadżerów.

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
67,43 
E-MARKETING
E-MARKETING
Planowanie, narzędzia, praktyka
44,93 
Nowe zasady marketingu i PR
David Meerman Scott
Nowe zasady marketingu i PR
Nowe zasady marketingu i PR
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
59,92 
OUTLET
Nowe zasady marketingu i PR OUTLET
Nowe zasady marketingu i PR OUTLET
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
39,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Marketing 5.0
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0
Marketing 5.0
Technologie Next Tech
37,42 
OUTLET
Marketing 5.0 OUTLET
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0 OUTLET
Marketing 5.0 OUTLET
Technologie Next Tech
24,95 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Marketing w twojej firmie
Marketing w twojej firmie
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
29,93 
OUTLET
Marketing w twojej firmie OUTLET
Marketing w twojej firmie OUTLET
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
19,95 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny
Doskonałe Public Relations
Doskonałe Public Relations
Teorie, kontrowersje, debaty
41,18 
OUTLET
Doskonałe Public Relations OUTLET
Doskonałe Public Relations OUTLET
Teorie, kontrowersje, debaty
27,45 
Zarządzanie komunikacją marketingową
Zarządzanie komunikacją marketingową
Integracja - nowe media - outsourcing
41,18 
OUTLET
Zarządzanie komunikacją marketingową OUTLET
Zarządzanie komunikacją marketingową OUTLET
Integracja - nowe media - outsourcing
27,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
E-MARKETING OUTLET
Grzegorz Mazurek
E-MARKETING OUTLET
E-MARKETING OUTLET
Planowanie, narzędzia, praktyka
29,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
OUTLET
E-MARKETING TW OUTLET
Grzegorz Mazurek
E-MARKETING TW OUTLET
E-MARKETING TW OUTLET
Planowanie, narzędzia, praktyka
34,95 
Dostępność: nakład wyczerpany
Public relations
Wojciech Budzyński
Public relations
Public relations
Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
33,67 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Wystąpienia perswazyjne
Elżbieta Żurek
Wystąpienia perswazyjne
Wystąpienia perswazyjne
Biznes, media, polityka
29,93 
Email marketing
Ewelina Koch
Email marketing
Email marketing
Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
26,18 
OUTLET
Email marketing OUTLET
Ewelina Koch
Email marketing OUTLET
Email marketing OUTLET
Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
17,45 
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
26,18 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Marketing internetowy
Damian Sałkowski, Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Kamil Sztubecki
Marketing internetowy
Marketing internetowy
Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
26,18 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
26,18 
OUTLET
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących OUTLET
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących OUTLET
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących OUTLET
17,45 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
22,43 
OUTLET
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw OUTLET
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw OUTLET
14,95 
Dostępność: chwilowo niedostępny