Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
menu

Komunikacja i negocjacje

Typ produktu

Na czym polega komunikacja i negocjacje?

Komunikacja jest podstawowym procesem, wykorzystywanym codziennie przez każdego z nas. Polega na przekazywaniu informacji, pomysłów, czy emocji pomiędzy ludźmi w celu nawiązania relacji, wymiany myśli, czy próby zrozumienia drugiej strony. Komunikacja odbywać może się za pomocą słów, gestów, tekstu, a nawet wyrazu twarzy, czy tonu głosu.

 

Negocjacja jest procesem, w którym dwie lub więcej stron próbują dotrzeć do wspólnego, satysfakcjonującego dla każdego rozwiązania w konkretnych kwestiach, zwykle dotyczących sprzeczności w interesach lub oczekiwaniach. Negocjacje można prowadzić w celu rozwiązania konfliktów politycznych, ustalenia dobrych warunków umów biznesowych, czy też w innych sytuacjach, w których istotne jest osiągnięcie kompromisu.

 

Książki o komunikacji i negocjacjach

W książkach o komunikacji i negocjacjach znajdziemy wiele informacji dostarczającej nam praktycznych wskazówek, które możemy wykorzystać w trakcie procesu negocjacyjnego. Nauczyć możemy się z nich między innymi:

 

  • jakie strategie i techniki negocjacji warto wykorzystywać, by osiągnąć swój cel;
  • w jaki sposób, poprzez swoją mowę i język ciała, wpłynąć na innych ludzi;
  • które z mechanizmów psychologicznych decydują o przechyleniu szali negocjacyjnego sukcesu na swoją stronę;
  • jak skutecznie zarządzać konfliktem, by móc rozwiązać go bez poniesienia strat i szkód;
  • o przykładach i przypadkach rzeczywistych negocjacji, które niosą ze sobą przydatne wskazówki.

 

Komunikacja interpersonalna a umiejętność prowadzenia negocjacji

Książki o komunikacji i negocjacjach dostarczają praktycznych wskazówek oraz technik, które możemy zastosować zarówno w życiu codziennym, jak i zawodowym. Warto po nie sięgnąć, aby doskonalić komunikację interpersonalną, co pozwala rozwijać umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji. Dzięki książkom Wydawnictwa Poltext nauczysz się, jak budować relacje, wpływać na innych ludzi za pomocą mowy i języka ciała oraz zarządzać konfliktami w najtrudniejszych sytuacjach. Dostępne książki są napisane w przystępny sposób i dostarczają praktycznych przykładów oraz wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć sukces w negocjacjach i budowaniu trwałych relacji osobistych oraz zawodowych. Niezależnie od tego, czy chcesz nawiązywać nowe znajomości, czy doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne, nasze książki zapewnią Ci potrzebną wiedzę i dostarczą inspiracji.

 

Kim jest key account manager?

Key Account Manager, to osoba, która odpowiada za kontakty i relacje biznesowe z dużymi firmami, do których nierzadko zaliczyć można również przedsiębiorstwa międzynarodowe. Do jego obowiązków zalicza się tworzenie kampanii i projektów oraz koordynacja zaangażowanych w niego specjalistów, a także pozyskiwanie nowych klientów i ofert. By zostać key account managerem, niezbędne jest posiadanie umiejętności negocjacyjnych, które będą w stanie zapewnić sukces swojej firmie. Rady i wskazówki potrzebne do tego, by nabyć wiedzę jak zostać dobrym negocjatorem ujęte zostały w książce Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji Krzysztofa Kałuckiego, który przedstawia narzędzia niezbędne do przygotowania się do negocjacyjnych rozmów.

 

Najlepsze książki o komunikacji w Wydawnictwie Poltext

Jak mówić, by zostać wysłuchanym? Jak komunikować w relacjach międzyludzkich, w tym także w biznesie i negocjacjach? Dowiedz się, na czym polega skuteczna komunikacja, sięgając po książki Wydawnictwa Poltext. Świadoma komunikacja interpersonalna wymaga znajomości podstaw psychologii. Ważna jest też komunikacja niewerbalna, gestykulacja, mimika twarzy. Poznaj te i inne fascynujące aspekty komunikacji, sięgając po pozycje książkowe dostępne w tej kategorii.

Szermierka na słowa
Tomasz Dołęgowski, Wojciech Labuda
Szermierka na słowa
Szermierka na słowa
O debacie oksfordzkiej i nie tylko
51,75 
Key Account Management
Krzysztof Kałucki
Key Account Management
Key Account Management
Przygotowanie do negocjacji
52,42 
Zarządzanie komunikacją marketingową
Zarządzanie komunikacją marketingową
Integracja - nowe media - outsourcing
41,18 
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera
33,67 
Retoryka negocjacji
Agnieszka Budzyńska-Daca, Ewa Modrzejewska
Retoryka negocjacji
Retoryka negocjacji
Scenariusze
33,67 
Dostępność: chwilowo niedostępny
OUTLET
Retoryka negocjacji OUTLET
Agnieszka Budzyńska-Daca, Ewa Modrzejewska
Retoryka negocjacji OUTLET
Retoryka negocjacji OUTLET
Scenariusze
22,45 
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
29,93 
Dostępność: chwilowo niedostępny
Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu
Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu
41,18 
Dostępność: chwilowo niedostępny