Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Najlepsze źródło wiedzy
Zaloguj się
menu

HR

Typ produktu

Czym jest HR?

HR wywodzi się z języka angielskiego od słów Human Resources i odnosi się do zarządzania zasobami ludzkimi. W przedsiębiorstwach mianem tym określa się dział, który odpowiada za rekrutację, szkolenia oraz zatrudnianie nowych pracowników. Osoba pracująca w HR zajmuje się również wdrażaniem nowych pracowników i jest odpowiedzialna za ich motywowanie i stworzenie odpowiednich warunków do pracy.

 

Książki o zarządzaniu zasobami ludzkimi (HR)

Lata temu, ludzie potrafili całe swoje życie oddać jednej pracy, żyjąc w ciągłym poczuciu stabilizacji. Obecne czasy zmuszają jednak do dużo większej elastyczności. W każdej chwili trzeba być gotowym na zmianę współpracowników, środowiska, czy miejsca pracy, przy okazji czerpiąc satysfakcję z wykonywanych zadań. Wymaga to przy okazji przekształcenia swojego myślenia w taki sposób, by być gotowym na przyjmowanie nowego, na własnych zasadach. Pomocna może być w tym Patrycja Załuska oraz jej książka reStart kariery. Zbuduj swoją przewagę na rynku pracy. Autorka przekazuje rady i wskazówki pomagające odnaleźć się na rynku pracy i zdobyć na nim przewagę konkurencyjną.

Praca wysokozrutynizowana, to taka, w której każdego dnia możemy spodziewać się takich samych zadań i obowiązków. Ma ona swoje plusy, do których należy stabilizacja, brak zmian, wyzwań i niespodziewanych wypadków, ale również minusy, takie jak dotykający niektórych spadek ambicji, motywacji i chęci rozwoju. Nie każda osoba jest gotowa na rozpoczęcie takiej pracy, badania dowodzą jednak, że istnieją grupy ludzi, którzy są w stanie wykonywać ją bez uszczerbku na zdrowiu. Monografia Predyspozycje do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej w organizacji Wojciecha Karczewskiego analizuje grupę tych osób, które nie tylko czują się usatysfakcjonowane opierając się na takim trybie pracy, ale również przynoszą oczekiwane przez firmę rezultaty. Może to być przydatna książka dla teoretyków oraz praktyków zarządzania.

 

Książki HR, które warto przeczytać

Kategoria książki HR wydawnictwa Poltext zawiera kompleksowe bestsellery, które warto przeczytać, jeśli interesuje nas zarządzanie zasobami ludzkimi. Publikacje, które dają nowe spojrzenie na kulturę organizacyjną, zaangażowanie pracowników oraz sukces biznesowy firmy. Znaleźć można wśród nich wyczerpujące opracowania dotyczące zarządzania talentami, candidate experience czy rekrutacji.

Jednym z przykładów takich kompleksowych publikacji jest Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie autorstwa Zbigniewa Pawlaka. Książka zdobyła uznanie czytelników, dostarczając wiedzy na temat najlepszych praktyk w zarządzaniu pracownikami. Warto sięgnąć po książki HR dostępne w ofercie Wydawnictwa Poltext, ponieważ są one nieocenionym źródłem inspiracji i praktycznych wskazówek dla wszystkich zainteresowanych tematyką zarządzania zasobami ludzkimi. Poniżej znaleźć można publikacje dla specjalistów HR, menedżerów i pracowników, omawiające najnowsze trendy i aspekty psychologiczne zarządzania zasobami ludzkimi.

Nie znaleziono pasujących produktów