Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Kategorie
Cyfryzacja i nowe trendy
Czym jest cyfryzacja?
Cyfryzacja jest to proces przekształcania informacji, danych i działań z formy analogowej na cyfrową. Proces cyfryzacji służy do przechowywania, zarządzania, przetwarzania i udostępniania informacji. Jest on bardzo dobrym rozwiązaniem w zakresie analizy danych, automatyzacji procesów, komunikacji elektronicznej, czy tworzeniu nowych usług. Z cyfryzacji korzystać możemy w różnych dziedzinach, takich jak biznes, edukacja, medycyna, administracja publiczna, czy kultura. Książki o cyfryzacji w ciekawy i inspirujący sposób ukazują wpływ technologii na różne aspekty życia.
Kategoria cyfryzacja i nowe trendy
W tej kategorii znajdziesz książki poświęcone tematom związanym z przemianami cyfrowymi, technologią, innowacjami oraz ich wpływem na różne dziedziny naszego życia. Dzięki tym tytułom będziesz mógł zrozumieć cyfrową rewolucję i poznać najnowsze trendy w dziedzinie technologii.
Cyfryzacja, książki
Cyfryzacja już od wielu lat wpływa na wszystko, co nas otacza: biznes, edukację, zdrowie, komunikację oraz wiele innych sfer naszego życia. Pogłębiając naszą wiedzę na tematy związane ze sztuczną inteligencją czy nowymi mediami, dowiadujemy się co jeszcze kryje przed nami technologiczna przyszłość. Wbrew pozorom, wszystko co wydawało nam się kiedyś być niemożliwe i zupełnie odległe, znajduje się obecnie na wyciągnięcie ręki. P. H. Diamandis oraz S. Kotler w swojej książce Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje uświadamiają szybkość zmian i tempo, w którym rozwija się technologia. Autorzy nie straszą jednak nową wizją skomplikowanej przyszłości, lecz pokazują możliwości, które ze sobą niesie.
Big Tech – co to jest?
Big Tech jest terminem określającym największe i najbardziej wpływowe firmy technologiczne działające na rynku. By być zaliczanym do grupy tych firm, należy wyróżniać się na tle innych dużym rozmiarem, globalną obecnością i wysokimi dochodami. Do firm Big Tech zaliczyć można takie przedsiębiorstwa jak Amazon, Apple, Google, Facebook czy Microsoft. Choć twórcy tych gigantów kierowali się moralnym kodeksem postępowania, z czasem maszynka do robienia pieniędzy stała się bezwzględnym narzędziem i firmy te bez skrupułów oddały się cyfrowej inwigilacji w celu pozyskiwania naszych danych, by bez przeszkód manipulować naszymi pragnieniami. Cały ten proces ujawnia Rana Foroohar w swojej książce Nie czyń zła. Jak Bich Tech zdradził swoje ideały i nas wszystkich.
Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw
Cyfryzacja ma ogromny wpływ na różne dziedziny naszego życia i jest wykorzystywana coraz szerzej do transformacji przedsiębiorstw. Książki na temat cyfryzacji są niezwykle istotne dla kadry zarządzającej oraz dla obszaru nauk ekonomicznych. W publikacjach autorów monografii i innych pozycji książkowych znajdują się wartościowe treści dotyczące cyfryzacji firm, gospodarki cyfrowej, analityki biznesowej oraz zarządzania w obszarze technologii. Poruszane zagadnienia są owocem badań przeprowadzonych w ośrodkach naukowych, a ich praktyczne zastosowanie może znacząco wpływać na poziom pojedynczego człowieka i społeczeństwa jako całości.
Cyfryzacja produkcji, wykorzystanie chmury obliczeniowej oraz metody big data i sztuczna inteligencja są już rzeczywistością, która przekształca małe i średnie przedsiębiorstwa, łańcuchy dostaw oraz wiele innych obszarów. Wraz z rozwojem cyfryzacji rośnie także potrzeba poszerzania wiedzy na temat digital marketingu, wykorzystania poczty elektronicznej i serwisów społecznościowych, a także korzystania z metod badawczych opartych na analizie danych i sztucznej inteligencji. Dostęp do aktualnej literatury i książek, które omawiają te tematy i podejmują próbę oswojenia cyfrowej przyszłości, pozwala lepiej odnaleźć się w nowej rzeczywistości oraz wykorzystać jej potencjał.
Poznaj książki poruszające tematykę nowych technologii, sztucznej inteligencji, tematy związane z wykorzystaniem metod big data i wiele innych. Zajrzyj również do kategorii podręczników akademickich, książek o marketingu i innych kategorii Wydawnictwa Poltext.