Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Książki o marketingu i PR

Typ produktu

Książki o marketingu i public relations (PR) to wiedza dla praktyków, osób, które chciałyby związać swoją przyszłość z marketingiem, jak również każdej osoby zainteresowanej tym jak działają zespoły ds. marketingu w najlepszych firmach na świecie. Są to bardzo dynamiczne dziedziny, które w ciągu ostatnich lat przeszły dużą przemianę, pojawiło się wiele rozgałęzień, jak marketing polityczny czy marketing internetowy. Doprowadziło to do sytuacji, że nawet zarówno właściciel przedsiębiorstwa, jak i nastolatek prowadzący kanał na popularnych serwisach jest zainteresowany wiedzą z zakresu marketingu.

 

Książki o marketingu

W ofercie wydawnictwa znajdziesz opracowania merytoryczne, zawierające definicje i dużą dawkę akademickiej wiedzy na temat samego pojęcia marketingu, co jest potrzebne, żeby zapewnić właściwą promocję firmy, jakie działania musi podjąć kierownictwo, żeby marka była zauważalna. Są to też książki wyjaśniające pojęcia personal branding, książki o obsłudze klienta i książki o przedsiębiorczości. Marketing obejmuje wszystkie działania zmierzające do zaspokojenia potrzeb ludzi – zatem jeśli chcesz przestać traktować go wyłącznie jak promocję produktów, zapoznaj się z książkami z tego działu.

W związku z szybkim postępem technologicznym zmieniają się preferencje i zachowania klientów, a co za tym idzie, zmianę przechodzą również modele biznesowe. Dla osób zainteresowanych tematyką internetu, e-commerse, Influencer marketing proponujemy książki o marketingu internetowym. Tworzenie nowych produktów nigdy nie było tak dostępne, dostarczenie ich do klienta za pomocą sieci, promocja i znalezienie swojej grupy odbiorców weszły na zupełnie inny poziom.

Bestsellerowe książki z kategorii Marketing:

  • „Marketing 5.0”, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
  • „To jest marketing!”, Seth Godin
  • „Marketing”, Brian Tracy
  • „Nowe zasady marketingu i PR”, David Meerman Scott
  • „Kod kulturowy”, Clotaire Rapaille
     

Książki o PR

Public relations jest nieodłącznym elementem marketingu, skupia się głównie na relacjach pomiędzy klientem a firmą. Zrozumienie zjawisk, jakie zachodzą w tych relacjach jest przydatne nie tylko w biznesie, ale również w przestrzeni publicznej, szkołach, urzędach państwowych. Właściwe postrzeganie marki przez jej odbiorców ma wpływ na rozwój, proces sprzedaży i finalnie na zysk. Książki o marketingu często zawierają w sobie tematykę public relations ale w naszej ofercie znajdziesz również prace w całości poświęcone temu zagadnieniu. 

Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny
Techniki obrony ceny
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
49,90 
37,42 
zapowiedź
Angelika Chimkowska
LinkedIn w praktyce
LinkedIn w praktyce
Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania * Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz!
49,90 
37,42 
zapowiedź
Grzegorz Mazurek
E-MARKETING
E-MARKETING
Planowanie, narzędzia, praktyka
59,90 
44,93 
zapowiedź
Nowość
David Meerman Scott
Nowe zasady marketingu i PR
Nowe zasady marketingu i PR
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
79,89 
59,92 
Nowość
Aga Szóstek
Strategia Umami
Strategia Umami
Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
64,90 
48,68 
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0
Marketing 5.0
Technologie Next Tech
49,90 
37,42 
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0 OUTLET
Marketing 5.0 OUTLET
Technologie Next Tech
49,90 
24,95 
Norbert Oruba
Marketing w twojej firmie
Marketing w twojej firmie
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
39,90 
29,93 
Norbert Oruba
Marketing w twojej firmie OUTLET
Marketing w twojej firmie OUTLET
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
39,90 
19,95 
niedostępny
Marcus Sheridan
Co chce wiedzieć klient?
Co chce wiedzieć klient?
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
49,90 
37,42 
Bestseller
Jonah Berger
Efekt viralowy
Efekt viralowy
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
44,90 
33,67 
Jacek Barlik
Doskonałe Public Relations
Doskonałe Public Relations
Teorie, kontrowersje, debaty
54,90 
27,45 
Seth Godin
To jest marketing!
To jest marketing!
Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
49,90 
37,42 
Brian Tracy
Marketing
Marketing
29,90 
14,95 
Brian Tracy
Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B
Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B
Pakiet 5 książek
99,90 
74,92 
Clotaire Rapaille
Kod kulturowy
Kod kulturowy
Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
54,90 
27,45 
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie
Przyczepne historie
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
59,90 
44,93 
Sam Horn
Intryguj
Intryguj
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
42,90 
32,18 
Chip Heath, Dan Heath
Decydujące momenty
Decydujące momenty
Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
49,90 
37,42 
Adele Revella
Buyer Persona
Buyer Persona
Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
49,90 
37,42 
Dana Norris
Storytelling (nie tylko) w biznesie
Storytelling (nie tylko) w biznesie
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
42,90 
32,18 
Brian Tracy
Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B OUTLET
Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B OUTLET
Pakiet 5 książek
99,90 
49,95 
chwilowo niedostępny
Chip Heath, Dan Heath
Decydujące momenty OUTLET
Decydujące momenty OUTLET
Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
49,90 
24,95 
chwilowo niedostępny
Sam Horn
Intryguj OUTLET
Intryguj OUTLET
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
42,90 
21,45 
niedostępny