Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Książki o marketingu i PR

Typ produktu

Książki o marketingu i public relations (PR) to wiedza dla praktyków, osób, które chciałyby związać swoją przyszłość z marketingiem, jak również każdej osoby zainteresowanej tym jak działają zespoły ds. marketingu w najlepszych firmach na świecie. Są to bardzo dynamiczne dziedziny, które w ciągu ostatnich lat przeszły dużą przemianę, pojawiło się wiele rozgałęzień, jak marketing polityczny czy marketing internetowy. Doprowadziło to do sytuacji, że nawet zarówno właściciel przedsiębiorstwa, jak i nastolatek prowadzący kanał na popularnych serwisach jest zainteresowany wiedzą z zakresu marketingu.

 

Książki o marketingu



W ofercie wydawnictwa znajdziesz opracowania merytoryczne, zawierające definicje i dużą dawkę akademickiej wiedzy na temat samego pojęcia marketingu, co jest potrzebne, żeby zapewnić właściwą promocję firmy, jakie działania musi podjąć kierownictwo, żeby marka była zauważalna. Przykładem może być Marketing, książka napisana przez Briana Tracy, którą określa się jako swego rodzaju biblię marketingu. Jego książka to świetna lektura dla studentów, ale nie tylko - i jedna z najważniejszych książek XXI wieku w zakresie marketingu. Są to też książki wyjaśniające pojęcia personal branding, książki o obsłudze klienta i książki o przedsiębiorczości. Marketing obejmuje wszystkie działania zmierzające do zaspokojenia potrzeb ludzi – zatem jeśli chcesz przestać traktować go wyłącznie jak promocję produktów, zapoznaj się z książkami z tego działu.



Marketing internetowy, książki, które warto przeczytać



W związku z szybkim postępem technologicznym zmieniają się preferencje i zachowania klientów, a co za tym idzie, zmianę przechodzą również modele biznesowe. Dla osób zainteresowanych tematyką internetu, e-commerse, Influencer marketing proponujemy książki o marketingu internetowym. Tworzenie nowych produktów nigdy nie było tak dostępne, dostarczenie ich do klienta za pomocą sieci, promocja i znalezienie swojej grupy odbiorców weszły na zupełnie inny poziom.



Bestsellerowe książki - marketing:





Książki o PR



Public relations jest nieodłącznym elementem w dziedzinie marketingu, skupia się głównie na relacjach pomiędzy klientem a firmą. Zrozumienie zjawisk, jakie zachodzą w tych relacjach jest przydatne nie tylko w biznesie, ale również w przestrzeni publicznej, szkołach, urzędach państwowych. Właściwe postrzeganie marki przez jej odbiorców ma wpływ na rozwój, proces sprzedaży i finalnie na zysk. Książki o marketingu często zawierają w sobie tematykę public relations ale w naszej ofercie znajdziesz również prace w całości poświęcone temu zagadnieniu. Poznaj zagadnienia z takich dziedzin, jak public relations i marketing internetowy. Książka taka jak Marketing 5.0 i inne bestsellerowe poradniki na pewno CI w tym pomogą. 



Marketing treści 



W dzisiejszym świecie nie ma działań marketingowych bez skutecznego marketingu treści, nazywanego także content marketingiem. Marketing treści to wszystkie materiały, jakich dostarczamy odbiorcom w postaci opisów, poradników, blogów i filmów. Możemy docierać do potencjalnych klientów poprzez treść na stronie sklepu internetowego, ale także przez media społecznościowe i nie tylko. Podstawa to unikalna, dostosowana do odbiorców treść, która wnosi wartość dodaną oraz przekazuje informacje o marce, produktach itp. Najlepsze książki o content marketingu, ale także o inbound marketingu i innych strategiach dostępne w tym dziale pozwolą Ci lepiej dotrzeć od odbiorców. Naucz się tworzenia tekstów reklamowych, contentu do social mediów i nie tylko. Dowiedz się, jak pisać teksty przyjazne dla odbiorcy, zachęcające do zakupu, dostarczające najistotniejszych informacji w procesie zakupowym. Dowiedz się, na czym polega skuteczna reklama w mediach społecznościowych i nie tylko, poznając niezmienne prawa marketingu, a także nowe trendy w zakresie strategii marketingowych. Najlepsze książki o marketingu dostępne w tej kategorii naszego wydawnictwa to obowiązkowa lektura każdego marketera.

Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny
Techniki obrony ceny
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
49,90 
37,42 
Angelika Chimkowska
LinkedIn w praktyce
LinkedIn w praktyce
Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania * Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz!
54,90 
41,18 
Bestseller
E-MARKETING
E-MARKETING
Planowanie, narzędzia, praktyka
59,90 
44,93 
Nowość
David Meerman Scott
Nowe zasady marketingu i PR
Nowe zasady marketingu i PR
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
79,89 
59,92 
Nowość
David Meerman Scott
Nowe zasady marketingu i PR OUTLET
Nowe zasady marketingu i PR OUTLET
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
79,89 
39,95 
chwilowo niedostępny
Nowość
Aga Szóstek
Strategia Umami
Strategia Umami
Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
64,90 
48,68 
Nowość
Aga Szóstek
Strategia Umami OUTLET
Strategia Umami OUTLET
Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
64,90 
32,45 
przedsprzedaż
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0
Marketing 5.0
Technologie Next Tech
49,90 
37,42 
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0 OUTLET
Marketing 5.0 OUTLET
Technologie Next Tech
49,90 
24,95 
niedostępny
Norbert Oruba
Marketing w twojej firmie
Marketing w twojej firmie
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
39,90 
29,93 
Norbert Oruba
Marketing w twojej firmie OUTLET
Marketing w twojej firmie OUTLET
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
39,90 
19,95 
niedostępny
Marcus Sheridan
Co chce wiedzieć klient?
Co chce wiedzieć klient?
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
49,90 
37,42 
Marcus Sheridan
Co chce wiedzieć klient? OUTLETA
Co chce wiedzieć klient? OUTLETA
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
49,90 
24,95 
chwilowo niedostępny
Bestseller
Jonah Berger
Efekt viralowy
Efekt viralowy
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
44,90 
33,67 
Jacek Barlik
Doskonałe Public Relations
Doskonałe Public Relations
Teorie, kontrowersje, debaty
54,90 
41,18 
Jacek Barlik
Doskonałe Public Relations OUTLET
Doskonałe Public Relations OUTLET
Teorie, kontrowersje, debaty
54,90 
27,45 
Seth Godin
To jest marketing!
To jest marketing!
Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
49,90 
37,42 
Brian Tracy
Marketing
Marketing
29,90 
22,43 
chwilowo niedostępny
Brian Tracy
Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B
Biblioteka Sukcesu Briana Tracy. Pakiet B
Pakiet 5 książek
99,90 
74,92 
Clotaire Rapaille
Kod kulturowy
Kod kulturowy
Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
54,90 
41,18 
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie
Przyczepne historie
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
59,90 
44,93 
Sam Horn
Intryguj
Intryguj
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
42,90 
32,18 
Chip Heath, Dan Heath
Decydujące momenty
Decydujące momenty
Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
49,90 
37,42 
Adele Revella
Buyer Persona
Buyer Persona
Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
49,90 
37,42