Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Kategorie

menu

Książki o marketingu i PR

Typ produktu

Książki o marketingu i public relations (PR) to wiedza dla praktyków, osób, które chciałyby związać swoją przyszłość z marketingiem, jak również każdej osoby zainteresowanej tym jak działają zespoły ds. marketingu w najlepszych firmach na świecie. Są to bardzo dynamiczne dziedziny, które w ciągu ostatnich lat przeszły dużą przemianę, pojawiło się wiele rozgałęzień, jak marketing polityczny czy marketing internetowy. Doprowadziło to do sytuacji, że nawet zarówno właściciel przedsiębiorstwa, jak i nastolatek prowadzący kanał na popularnych serwisach jest zainteresowany wiedzą z zakresu marketingu.

 

Książki o marketingu



W ofercie wydawnictwa znajdziesz opracowania merytoryczne, zawierające definicje i dużą dawkę akademickiej wiedzy na temat samego pojęcia marketingu, co jest potrzebne, żeby zapewnić właściwą promocję firmy, jakie działania musi podjąć kierownictwo, żeby marka była zauważalna. Przykładem może być Marketing, książka napisana przez Briana Tracy, którą określa się jako swego rodzaju biblię marketingu. Jego książka to świetna lektura dla studentów, ale nie tylko - i jedna z najważniejszych książek XXI wieku w zakresie marketingu. Są to też książki wyjaśniające pojęcia personal branding, książki o obsłudze klienta i książki o przedsiębiorczości. Marketing obejmuje wszystkie działania zmierzające do zaspokojenia potrzeb ludzi – zatem jeśli chcesz przestać traktować go wyłącznie jak promocję produktów, zapoznaj się z książkami z tego działu.



Marketing internetowy, książki, które warto przeczytać



W związku z szybkim postępem technologicznym zmieniają się preferencje i zachowania klientów, a co za tym idzie, zmianę przechodzą również modele biznesowe. Dla osób zainteresowanych tematyką internetu, e-commerse, Influencer marketing proponujemy książki o marketingu internetowym. Tworzenie nowych produktów nigdy nie było tak dostępne, dostarczenie ich do klienta za pomocą sieci, promocja i znalezienie swojej grupy odbiorców weszły na zupełnie inny poziom.



Bestsellerowe książki - marketing:





Książki o PR



Public relations jest nieodłącznym elementem w dziedzinie marketingu, skupia się głównie na relacjach pomiędzy klientem a firmą. Zrozumienie zjawisk, jakie zachodzą w tych relacjach jest przydatne nie tylko w biznesie, ale również w przestrzeni publicznej, szkołach, urzędach państwowych. Właściwe postrzeganie marki przez jej odbiorców ma wpływ na rozwój, proces sprzedaży i finalnie na zysk. Książki o marketingu często zawierają w sobie tematykę public relations ale w naszej ofercie znajdziesz również prace w całości poświęcone temu zagadnieniu. Poznaj zagadnienia z takich dziedzin, jak public relations i marketing internetowy. Książka taka jak Marketing 5.0 i inne bestsellerowe poradniki na pewno CI w tym pomogą. 



Marketing treści 



W dzisiejszym świecie nie ma działań marketingowych bez skutecznego marketingu treści, nazywanego także content marketingiem. Marketing treści to wszystkie materiały, jakich dostarczamy odbiorcom w postaci opisów, poradników, blogów i filmów. Możemy docierać do potencjalnych klientów poprzez treść na stronie sklepu internetowego, ale także przez media społecznościowe i nie tylko. Podstawa to unikalna, dostosowana do odbiorców treść, która wnosi wartość dodaną oraz przekazuje informacje o marce, produktach itp. Najlepsze książki o content marketingu, ale także o inbound marketingu i innych strategiach dostępne w tym dziale pozwolą Ci lepiej dotrzeć od odbiorców. Naucz się tworzenia tekstów reklamowych, contentu do social mediów i nie tylko. Dowiedz się, jak pisać teksty przyjazne dla odbiorcy, zachęcające do zakupu, dostarczające najistotniejszych informacji w procesie zakupowym. Dowiedz się, na czym polega skuteczna reklama w mediach społecznościowych i nie tylko, poznając niezmienne prawa marketingu, a także nowe trendy w zakresie strategii marketingowych. Najlepsze książki o marketingu dostępne w tej kategorii naszego wydawnictwa to obowiązkowa lektura każdego marketera.

Roman Kawszyn, Adam Szaran
Techniki obrony ceny EBOOK
Techniki obrony ceny EBOOK
Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny
49,90 
37,42 
Angelika Chimkowska
LinkedIn w praktyce EBOOK
LinkedIn w praktyce EBOOK
Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania * Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz!
54,90 
41,18 
E-MARKETING EBOOK
E-MARKETING EBOOK
Planowanie, narzędzia, praktyka
59,90 
44,93 
Nowość
David Meerman Scott
Nowe zasady marketingu i PR EBOOK
Nowe zasady marketingu i PR EBOOK
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
79,91 
59,93 
Nowość
Aga Szóstek
Strategia Umami EBOOK
Strategia Umami EBOOK
Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
64,90 
48,68 
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 5.0 EBOOK
Marketing 5.0 EBOOK
Technologie Next Tech
49,90 
37,42 
Norbert Oruba
Marketing w twojej firmie EBOOK
Marketing w twojej firmie EBOOK
Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję
39,90 
29,93 
Bestseller
Jonah Berger
Efekt viralowy EBOOK
Efekt viralowy EBOOK
Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
39,90 
29,93 
Chip Heath, Dan Heath
Decydujące momenty EBOOK
Decydujące momenty EBOOK
Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
44,90 
33,67 
Marcus Sheridan
Co chce wiedzieć klient? EBOOK
Co chce wiedzieć klient? EBOOK
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
49,90 
37,42 
Jacek Barlik
Doskonałe Public Relations EBOOK
Doskonałe Public Relations EBOOK
Teorie, kontrowersje, debaty
49,90 
37,42 
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
Siła narracji marketingowej EBOOK
Siła narracji marketingowej EBOOK
Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
39,90 
29,93 
Seth Godin
To jest marketing! EBOOK
To jest marketing! EBOOK
Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
44,90 
33,67 
Brian Tracy
Marketing EBOOK
Marketing EBOOK
Biblioteka sukcesu Briana Tracy
24,90 
18,67 
Clotaire Rapaille
Kod kulturowy EBOOK
Kod kulturowy EBOOK
Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
49,90 
37,42 
Chip Heath, Dan Heath
Przyczepne historie EBOOK
Przyczepne historie EBOOK
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
54,90 
41,18 
Sam Horn
Intryguj EBOOK
Intryguj EBOOK
Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
39,90 
29,93 
Adele Revella
Buyer Persona EBOOK
Buyer Persona EBOOK
Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów
44,90 
33,67 
Dana Norris
Storytelling (nie tylko) w biznesie EBOOK
Storytelling (nie tylko) w biznesie EBOOK
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
39,90 
29,93 
Donald Miller
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki EBOOK
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki EBOOK
44,90 
33,67 
Steven A. Silbiger
MBA w dziesięć dni EBOOK
MBA w dziesięć dni EBOOK
Praktyczny kurs menedżerski
49,90 
37,42 
Ewelina Koch
Email marketing EBOOK
Email marketing EBOOK
Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
29,90 
22,43