Przyczepne historie
Wysyłka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!
Wysyłka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.
Jak to zrobić?
Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:
• Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan?
Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych.
• Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje?
Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta.
• Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać?
Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych.
• Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz?
Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.
• Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców?
Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza.
• Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?
Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki.
Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.
Niniejsze NOWE WYDANIE zostało wzbogacone o:
• Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu?
Dowiedz się, jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie.
• Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiętywali materiał?
Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.
• Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak został zapomniany?
Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się
w czasie II wojny światowej.
RECENZJE
Dziko zazdroszczę każdemu, kto jeszcze nie przeczytał tej książki. Bo czeka go świetna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które sprawiają, że historie czepiają się nas i odpuszczają. Dobre i złe. Prawdziwe i nieprawdziwe. Bracia Heathowie zabiorą cię w podróż, z której wrócisz z walizką użytecznych narzędzi. Przydadzą się do tworzenia własnych przylepnych komunikatów – obojętnie czy jesteś nauczycielem, któremu zależy, by wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem, który chce, żeby historia powstania produktu została z klientem do grobu, czy liderem, który chce motywować i inspirować.
- Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek Viral, Prezentacje. Po prostu! i Porozmawiajmy
o komunikacji
Dlaczego niektóre pomysły, idee, rozwiązania zostają z nami na długo, jakby przyklejały się do naszego mózgu, a inne wlatują jednym uchem, a wylatują drugim? Fenomenowi „naturalnie przyczepnych” koncepcji i historii – od miejskich legend, przez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglądają się w swojej książce Chip Heath i Dan Heath. I trzeba im przyznać, że robią to fenomenalnie.
- Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka bloga www.gojtowska.com
Z tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto do niej wielokrotnie wracać. To jedna z tych pozycji, które zawsze leżą na moim biurku i nigdy go nie opuszczą. Jeżeli chcesz nauczyć się konstruować komunikaty, które zapadają w pamięć i poruszają serca – musisz ją przeczytać. Na palcach jednej ręki mogę policzyć poradniki,
z których wyciągnąłem równie wiele informacji.
- Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowej digitalk.pl
Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasz tajemnice sukcesu pomysłów.
- Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com
Każdy, kto choćby ociera się o produkcję treści, szkodzi sobie, nie znając tej książki. Chcesz, by zarząd docenił twoją strategię sprzedażową, by rynek mówił o twoim produkcie oraz by pracownicy słuchali twoich poleceń? Bracia Heathowie rozgryźli te problemy i spisali rozwiązania. Teraz wystarczy, że się ich nauczysz.
- Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych
Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o książce, obejrzyj wywiad z Pawłem Jaczewskim w Gazecie Ubezpieczeniowej:
Chip Heath jest jednym z najbardziej cenionych amerykańskich pisarzy i profesorów. Stworzył wiele pozycji, które odmieniły myślenie dotyczące biznesu i marketingu. Sprawdź, w czym tkwi fenomen jego książek!
Amerykański profesor Chip Heath ukończył Uniwersytet A&M w Teksasie. Uzyskał również tytuł doktora nauk psychologicznych na Uczelni Stanford. Obecnie zajmuje się nauczaniem zachowań organizacyjnych w podyplomowej Szkole Biznesu Uniwersytetu Stanforda. Heath był wykładowcą na uniwersytecie w Chicago i Durham. Jako naukowiec zajmuje się aspektami związanymi nie tylko z zachowaniami organizacyjnymi, ale także negocjacjami, strategią międzynarodową czy przedsiębiorczością społeczną. Jest również współautorem wielu dzieł.
Książki Chipa Heatha, które zostały napisane wraz z jego bratem Danem, cieszą się ogromną popularnością nie tylko na rynku amerykańskim, ale także europejskim. Wśród najważniejszych tytułów należy wymienić: "Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych", "Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować" oraz "Decyduj. Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy". Wraz z Jamesem Marchem stworzył cenioną pozycję popularnonaukową “Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić".
Jedna z książek "Przyczepne historie" została okrzyknięta najlepszą książką biznesową w 2007 roku. Przez niemal 2 lata znajdowała się na liście bestsellerów BussinesWeek. Została przetłumaczona na ponad 25 języków. Pozostałe pozycje doceniane są zarówno w kręgu akademickim, jak i marketingowym.
Dan Heath to amerykański autor bestsellerów, mówca i pracownik centrum CASE na Duke University. Wraz ze swoim bratem Chipem Heathem jest współautorem czterech książek. W latach 2007–2011 bracia Heath pisali felieton dla magazynu Fast Company.
„Made to Stick” została uznana za najlepszą książkę biznesową roku, przez 24 miesiące znajdowała się na liście bestsellerów BusinessWeek i została przetłumaczona na 29 języków.
W 2018 r. Heath był gospodarzem pierwszego sezonu Choiceology, podcastu na temat ekonomii behawioralnej.
Producent / Podmiot odpowiedzalny
MT Biznes sp z o.o
Adres
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
Sposób dostawy | Sposób płatności | Koszt | Darmowa dostawa od |
---|---|---|---|
Firma kurierska
![]() |
Płatność na podstawie faktury |
14 zł | od 149 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
9.99 zł | od 159 zł |
InPost Paczkomat 24/7
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Punkt DHL Parcelshop
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Kurier DPD
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Firma kurierska DHL
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Kurier Inpost
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Wysyłka na adres e-mail
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | -- |
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.