Marketing, Storytelling i PR

Marketing to proste

Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów
Autorzy: Donald Miller
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: MT24023
Ean: 9788382314779
Numer wydania: 1
Data premiery: 28.03.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: Marketing Made Simple. A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business (Made Simple Series)
Liczba stron: 224
Przekład: Anita Doroba

Przeczytaj fragment

Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!

Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki

 

Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand". Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.

 

Dlaczego warto przeczytać tę książkę?

  • Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy
  • Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długofalową lojalność.
  • Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty.
  • Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki.
  • Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów.

 

Dla kogo jest ta książka?

 

Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe.

 

 

Marketing to proste - recenzje:

Stworzyłem dla klienta materiały na potrzeby kampanii, a on ostatnio poprosił mnie, aby nie uruchamiać kolejnej rundy, którą przygotowaliśmy, ponieważ nie są już w stanie obsłużyć napływu klientów. W tym roku mieli więcej zapytań w internecie niż przez trzydzieści lat istnienia firmy.
̶ Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu

 

Właśnie usłyszałam od jednej ze swoich klientek, że codziennie otrzymuje osiemnaście poleceń idealnych klientów przez swoją stronę internetową. Zanim przebudowała jej strukturę, dostawała średnio od jednego do trzech leadów tygodniowo. A to wszystko tylko dzięki zmianie witryny.
̶ Amy Schutte, właścicielka firmy Hudson and Co. LLC

 

Ten konkretny przewodnik to skrót do skutecznego marketingu. Bez zbędnych teorii, od razu przejdziesz do działania. Krok po kroku stworzysz lejek sprzedażowy, nauczysz się budować wartość (np. poprzez nowe dla mnie pojęcie stawki dla klienta!) i wykorzystasz ćwiczenia, by od razu wdrożyć wiedzę w praktyce. Zapomnij o romantyzowaniu marketingu – ta książka to esencja sprawczości i natychmiastowe przyspieszenie twoich działań.
 Martyna Tarnawska, trenerka z +1000 godzin warsztatów strategiczno-marketingowych

 

Masz dość marketingowej niepewności? Ta książka to praktyczny przewodnik, który krok po kroku pokaże ci, jak budować strategię opartą na sprawdzonych metodach. To nie tylko teoria – to narzędzie, które działa, pozwalając na rozwój twojej marki i lepsze zrozumienie klientów.
 Anna Ledwoń-Blacha, założycielka i Creative Director agencji More Bananas, organizatorka CRASH Mondays, autorka książek, TEDx speaker

 

Każdy może wydać książkę, ale niewielu potrafi ją napisać. A już naprawdę rzadko zdarza się, że autor zostawia czytelnika z poczuciem: 'To jest dokładnie to, czego potrzebowałem'. Donald Miller znowu udowodnił, że nie ma w tym przypadku. Ale dla mnie wygrywa coś jeszcze – tłumaczenie, które  nie sprowadza marketera do roli marketingowca. Wreszcie książka, która brzmi, jak należy.
 Mateusz Szufel, kulturoznawca, socjolog i strateg marketingowy

 

Marketing to proste to książka, która czyni marketing zrozumiałym i dostępnym. Pięciopunktowy plan pomoże stworzyć kampanie, które działają – od budowy stron www po skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu. To doskonała propozycja dla każdego, kto chce uniknąć pułapek w marketingu.
 Daria Kordaszewska, Head of Marketing w Altkom Akademii, ekspertka ds. strategii marketingowej i digital marketingu

 

Autor książki Marketing to proste

Donald Miller jest prezesem firm StoryBrand and Business Made Simple, gospodarzem kanału YouTube „Coach Builder” oraz autorem kilku książek, w tym takich bestsellerów jak Model StoryBrand – zbuduj skuteczny przekaz swojej marki, Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy oraz How to Grow Your Small Business. Mieszka w Nashville w stanie Tennessee z żoną Elizabeth i córką Emmeline.

Donald Miller

Pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki czemu ich działalność nabrała rozpędu. Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz oraz A Million Miles in a Thousand Years.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

MT Biznes sp z o.o

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Marketing to proste
Donald Miller
Książka
59.90 zł
1 x
Psychologia wpływu
Brian Tracy
Książka
44.90 zł
Taniej o 33 %
W zestawie oszczędzasz
35 zł
104.80 zł 69.90 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
1 x
Zarabiaj na swojej wiedzy
Donald Miller
Książka
59.90 zł
1 x
Marketing to proste
Donald Miller
Książka
59.90 zł
Taniej o 35 %
W zestawie oszczędzasz
60 zł
169.70 zł 109.90 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Artykuły

Nasi klienci wybrali także