Marketing, Storytelling i PR

Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy

Autorzy: Richard Shotton
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: MT24020
Ean: 9788382314687
Numer wydania: 1
Data premiery: 07.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny: The Illusion of Choice: 16 ½ psychological biases that influence what we buy
Liczba stron: 248
Przekład: Magda Witkowska

Przeczytaj fragment

Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.

 

Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?

 

Iluzja wyboru omawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!

 

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu?
  • Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast?
  • Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać?

 

Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.

 

Iluzja wyboru - recenzje:

Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe.
- Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl

 

Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj!
- 
Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa

 

Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić.
- Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory Efekt viralowy
 

Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, dopóki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dziś dość.
- Rory Sutherland, autor książki Alchemia, wiceprezes Ogilvy Group

 

Niektóre książki mają robić wrażenie i są napisane skomplikowanym żargonem. Książka ta ma być użyteczna, zaskakująca i praktyczna, dlatego też została napisana prostym językiem angielskim. Te inne książki dobrze wyglądają na półce lub za głową podczas rozmów Zoom. Z tej książki naprawdę będziesz korzystać.
- Dave Trott, dyrektor kreatywny, felietonista Campaign i założyciel wielu agencji

 

Iluzja wyboru jest prowokacyjna i praktyczna. Shotton wykorzystuje to, co najlepsze w naukach behawioralnych, aby pokazać zaskakujące sposoby na ulepszenie swojego biznesu.
- Seth Stephens-Davidowitz, autor bestsellera „NY Times” „Wszyscy kłamią”.

 

Iluzja wyboru - nasza recenzja:

 

Autor książki Iluzja wyboru:

Richard Shotton zaczynał karierę w marketingu, mając dwadzieścia jeden lat, niedługo póżniej założył własną firmę, Astroten. Wspierał klientów takich jak Google, Facebook, Sky czy Mondelez w przekładaniu zdobyczy nauki o ludzkich zachowaniach na konkretne działania marketingowe. Jest autorem książki The Choice Factory, w której podpowiada, jak wykorzystywać zdobycze nauki w biznesie. Została ona uznana za najlepszą książkę sprzedażowo-marketingową w konkursie Business Book Awards. Uzyskała też status bestsellera w serwisie Amazon, a obecnie jest dostępna w dwunastu językach. Od 2021 Richard jest honorowym dożywotnim członkiem IPA, pracuje też w Möller Institute w Churchill College, który stanowi część Cambridge University. Przygląda się możliwościom zastosowania wniosków z badań nad zachowaniami ludzi w praktyce reklamowej. Prowadzi eksperymenty związane z zachowaniami, a ich wyniki opisuje w serwisach Marketing Week, The Drum, Campaign, Admap oraz Quartz. Na plaformie X pisze o najnowszych odkryciach psychologii społecznej, posługując się nickiem @rshotton.

Producent / Podmiot odpowiedzalny

MT Biznes sp z o.o

Adres

ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: handlowy|mtbiznes.pl| |handlowy|mtbiznes.pl

Telefon: 665055813

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł --

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
1 x
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Richard Shotton
Książka
54.90 zł
1 x
Marketing 6.0
Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
Książka
69.90 zł
Taniej o 30 %
W zestawie oszczędzasz
38 zł
124.80 zł 86.99 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
1 x
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Richard Shotton
Książka
54.90 zł
1 x
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie
Phil Barden
Książka
74.90 zł
Taniej o 29 %
W zestawie oszczędzasz
38 zł
129.80 zł 91.99 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Artykuły

Nasi klienci wybrali także