Co chce wiedzieć klient?
Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!
Wysyłka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!
Nie musisz od razu kupować. Dajemy Ci możliwość przeczytania bezpłatnie fragmentu książki już teraz!
Wysyłka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin, e-booki i audiobooki natychmiast!
Przeczytaj wywiad z Autorem -> "Korzystaj z wiedzy o Kliencie"
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów
i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:
- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;
- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;
- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);
- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.
Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.
- Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B”, prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting
Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne”. Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.
- Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing
Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (…) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach
i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.
- Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com
To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.
- Roger C. Parker
MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży.
Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w „New York Timesie”, dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego”, czy w magazynie „Forbes”, na łamach którego został uznany za jednego
z 20 „najbardziej intrygujących mówców” w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.
Marcus Sheridan jest rozchwytywanym międzynarodowym mówcą, znanym ze swojej wyjątkowej zdolności do ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności na żywo dzięki prostemu, ale potężnemu, transformacyjnemu podejściu biznesowemu. Marcus został nazwany przez „New York Times” „Guru marketingu internetowego”, a w 2017 r. magazyn „Forbes” umieścił Marcusa na liście "20 Mówców, których nie chcesz przegapić”. Marcusa, który nie ogranicza się do sceny, najczęściej można spotkać, jak przechadza się przez tłum, zwraca się do widzów po imieniu i zaprasza ich na swoją prezentację.
Jako autor przewodnika po marketingu „Co chce wiedzieć klient” Marcus nie tylko zainspirował tysiące ludzi do wykorzystania ich potencjału, ale zapewnił im narzędzia potrzebne do osiągnięcia tego celu. Mashable uznał jego książkę za „książkę marketingową nr 1” do przeczytania w 2017 r. Forbes umieścił ją na liście „11 książek o marketingu, które powinien przeczytać każdy CMO”. Marcus pojawiał się w takich pismach, jak New York Times, Inc., The Globe and Mail, Content Marketing Institute, Social Media Examiner i nie tylko. Zainspirował tysiące odbiorców i pomógł milionom ludzi z całego świata osiągnąć sukces dzięki swojej filozofii „Oni pytają, ty odpowiadasz”.
Producent / Podmiot odpowiedzalny
MT Biznes sp z o.o
Adres
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
Sposób dostawy | Sposób płatności | Koszt | Darmowa dostawa od |
---|---|---|---|
Firma kurierska
![]() |
Płatność na podstawie faktury |
14 zł | od 149 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
9.99 zł | od 159 zł |
InPost Paczkomat 24/7
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Punkt DHL Parcelshop
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Kurier DPD
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Firma kurierska DHL
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Kurier Inpost
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Wysyłka na adres e-mail
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | -- |
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.