Innowacje, nowe trendy
Jak zmieniają się przedsiębiorstwa?
Ostatnie lata pokazują, że nic nie wiemy na pewno. Dynamika rozwoju jest tak zaskakująca, że zasady kierujące przedsiębiorstwami muszę być na bieżąco poddawane weryfikacji i transformacji. Nieustanne wprowadzanie nowych produktów, technik zarządzania zespołami, metod marketingowych i podejścia do sprzedaży każe przedsiębiorstwom ciągle badać nowe ścieżki, działać na przekór – wszystko po to, żeby nadążyć za nowymi trendami.
Książki o biznesie na drodze do nowoczesności
Książki o innowacjach i nowych trendach pokazują nie tylko różne drogi rozwoju organizacji, ale też podpowiadają rozwiązania. Mogą być podmuchem nowej energii, ideą, która zagości w głowie i będzie początkiem, odwagą do działania wbrew zasadom, dokonywania niemożliwego. Jak w każdej dziedzinie, nie lubimy zmian, ale okazuje się, że tylko idący pod prąd wyznaczają nowe trendy.
Trendy w biznesie - książki, które warto przeczytać:
- Bestseller Odlotowe pomysły, Safi Bahcall
- Projektowanie przyszłości Jeff rey K. Liker, James M. Morgan
- Deep learning. Głęboka rewolucja, Terrence J. Sejnowski
- Przyszłość jest bliżej, niż nam się wydaje, Peter H. Diamandis, Steven Kotler
- Cyberbroń i wyścig zbrojeń, Nicole Perlroth
Biznes - nowe trendy
Polecamy również lekturę Dawaj innym szczęście, w której właściciel wyjątkowej i przynoszącej ogromne zyski firmy Zappos, opowiada o zupełnie nowych procedurach operacyjnych dającym szczęście, powodzenie i zyski. Każdy właściciel przedsiębiorstwa i menedżer zespołu, który myśli w sposób nieszablonowy, ma odwagę otworzyć swój zespól na zmiany, przyjąć krytykę i nie poddać się wątpliwościom, znajdzie tutaj książki dla siebie. To książka napisana dla osób myślących nieszablonowo i niebojących się innowacji.
Krytyczne głosy, czyli jak Big Tech przejmuje nad nami kontrolę
W czasach, gdy większość dużych biznesów opiera się na internecie, w ofercie książek dla przedsiębiorców, nie mogło zabraknąć tytułu Nie czyń zła. Autorka Rana Foroohar analizuje, w jakiej sytuacji znaleźli się użytkownicy sieci, jak najwięksi technologiczni gracze kontrolują społeczeństwa, sterują myślami – po uzyskaniu nieograniczonego dostępu do danych osobowych. Tytuł książki, nawiązujący do pierwszej korporacyjnej zasada Google’a, jest smutnym odniesieniem do naszej sytuacji, w której technologia i innowacje, które miały uczynić nasze życie lepszym, doprowadzają do utraty kontroli nad życiem, wprowadzają zagrożenie i podporządkowują życie ludzkie do algorytmów.
Bez wątpienia w naszej ofercie już znalazłeś książki o życiu zawodowym, dotyczące różnych obszarów biznesu, popularne wśród menedżerów i biznesmenów z całego świata, w tym książki o sprzedaży, inwestowaniu, marketingu i nie tylko. Teraz poznaj książki o nowych trendach i innowacjach, by dodatkowo poszerzyć swoją perspektywę. Zapisz się do newslettera i otrzymuj na podany e-mail informacje o aktualnych promocjach oraz powiadomienia o nowościach wydawniczych. Dołożymy wszelkich starań, by dostarczać Ci najlepsze propozycje książkowe z obszaru biznesu.