Biznes

Ken Blanchard , Donald Carew , Eunice Parisi-Carew
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Ken Blanchard , Robert Lorber
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Donald Miller
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Robert Mayer
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
W. Chan Kim , Renee Mauborgne
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Chris Voss , Tahl Raz
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Anna Sarnacka-Smith
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Peter F. Drucker
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Brian Tracy , Christina Tracy-Stein
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Jon Gordon , Mike Smith
Produkt niedostępny
Do koszyka
Peter Thiel , Blake Masters
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Brian Tracy
Produkt niedostępny
Do koszyka
Ken Blanchard , Alan Randolph , Peter Grazier
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Ken Blanchard , Michael O’Connor
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Michael Gerber
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Brian Tracy
Produkt niedostępny
Do koszyka
Brian Tracy
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Brian Tracy , Michael Tracy
Produkt niedostępny
Do koszyka
Brian Tracy
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Timothy Ferriss
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Brian Tracy
Produkt niedostępny
Do koszyka
Ken Blanchard , Don Shula
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Blog Grubytom
Nie da się żyć bez problemów. Da się jednak nauczyć sposobów, które pomogą w ich rozwiązywaniu. I właśnie to rozwiązywanie jest jedną z lekcji, które próbuje nam dać Steven A. Silbiger w swojej książce "MBA w dziesięć dni". W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się metodzie, którą opisał. Z tego artykułu dowiesz się, jak działa ten model oraz jak wdrożyć go w praktyce, aby skutecznie rozwiązywać problemy organizacyjne.
09.10.2024
Blog Grubytom
Wyobraźnia kojarzy się przede wszystkim ze strefą artystyczną. Nie można jednak zapominać, że to właśnie ona leży u podstaw innowacyjnych rozwiązań, które stymulują rozwój biznesu. W książce "Maszyna kreatywności" Martin Reeves i Jack Fuller opisują, jak produktywnie zaskakiwać siebie i innych, aby generować nowe pomysły czy tworzyć nowe modele biznesowe. W cyklu "Gruba wiedza" przyjrzeliśmy się wiedzy, którą dzielą się z czytelnikami w jednym z rozdziałów swojej książki. Przeprowadzamy Cię przez zasady, które pomogą Ci rozwijać wyobraźnię i stymulować innowacje w Twojej firmie.
30.09.2024
Blog Grubytom
Niezależnie od tego, co sprzedajesz i z jakich schematów rozmowy sprzedażowej korzystasz - jednym z najważniejszych etapów jest badanie potrzeb klienta. Dzięki niemu jesteś w stanie lepiej dopasować ofertę do oczekiwań rozmówcy i budować z nim trwałe relacje. Roman Kawszyn i Adam Szaran, autorzy książki "Techniki sprzedaży zdalnej", przypominają, że klient powinien być w tym procesie stroną aktywną przez 80 proc. czasu rozmowy, podczas gdy sprzedawca mówi tylko przez 20 proc. Jak to osiągnąć? W cyklu "Gruba Wiedza" przyglądamy się kilku technikom, do korzystania z których zachęcają eksperci.
25.09.2024