Biznes

Siła rekomendacji. Jak Amazon, Netflix i Spotify skutecznie angażują uwagę użytkowników

Autorzy: Michael Schrage
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: TO541
Ean: 9788395973277
Data premiery: 2021

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili również… czyli jak działają systemy rekomendacji i dlaczego tak bardzo je lubimy?

Amazon wie już, jakie książki i artykuły gospodarstwa domowego lubimy i chętnie poleci nam ich jeszcze więcej. YouTube i TikTok zawsze mają w zanadrzu kolejne nagranie, które chcielibyśmy obejrzeć, natomiast Netflix przeanalizował już gruntownie nasze sympatie filmowe i potrafi zasugerować dzieła, które nam się niemal na pewno spodobają – choć sami o nich nie pomyśleliśmy.

W coraz większym stopniu technologie zapewniają nam lepsze, szybsze, inteligentniejsze i bardziej spersonalizowane porady niż członkowie naszych rodzin czy bliscy przyjaciele. Jak to możliwe? Michael Schrage, ekspert zajmujący się innowacyjnymi technologiami, wyjaśnia w tej książce, na czym polega działanie systemów rekomendacji, ujawnia technologie, które za nimi stoją, a także pokazuje ich biznesowe znaczenie i zastosowania. Przedstawia też krótkie, ale wnikliwe studia przypadków: cyfrowego serwisu muzycznego Spotify, firmy ByteDance, właściciela serwisu TikTok, oraz internetowego stylisty Stitch Fix.

Autor zastanawia się również nad przyszłością systemów rekomendacji: czy pozostawią nas rozczarowanych i uzależnionych od prostych podpowiedzi, czy też pomogą nam odkrywać świat i nas samych – w nowatorski i nieoczekiwany sposób?

Z lektury książki Michaela Schrage’a dowiesz się:

  • Co w dzisiejszym, cyfrowym świecie znaczą dla użytkowników rady i rekomendacje?
  • Jak działają nowoczesne systemy rekomendacji – połączenie aspektów psychologicznych z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji
  • Czym są silniki rekomendacji – co je charakteryzuje i jak przebiegał ich rozwój do dnia dzisiejszego?
  • 5  zasad organizacyjnych przesądzających o sukcesie silników rekomendacji: porada, świadomość, ocena, odpowiedzialność, podmiotowość
  • Jak ekonomia behawioralna wpływa na projektowanie i wdrażanie systemów rekomendacji?
  • Sposób przedstawiania rekomendacji a doświadczenia i wrażenia użytkowników – 3 studia przypadków globalnych liderów (Spotify, ByteDance, Stitch Fix)
  • Dlaczego niedocenienie siły rekomendacji może być poważnym błędem dla biznesu?
  • Jaka jest przyszłość rekomendacji – co jeszcze algorytmy mogą polecać oprócz książek, piosenek, filmów i innych produktów?

Producent / Podmiot odpowiedzalny

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Adres

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: infolinia|ican.pl| |infolinia|ican.pl

Telefon: 22 11 33 444

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę: