Biznes

Paradoks innowacji sprzedażowej. Jak wykorzystać nowoczesne metody do optymalizacji efektywności sprzedaży

Autorzy: Howard Dover
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: TO3920
Ean: 9788396944740
Data premiery: 2024
Oprawa: twarda
Liczba stron: 204

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Rewolucyjna książka, która wywraca do góry nogami to, co wiemy o sprzedaży

Oto paradoks innowacji sprzedażowej – coraz bardziej zaawansowana technologia sprawia, że handlowcom coraz lepiej wychodzi pogarszanie jakości doświadczeń zakupowych klientów. Jak to możliwe, że mimo znaczących inwestycji w szkolenia sprzedawców i dostępu do nowych technologii firmy nie odnotowują większej skuteczności i wyższych zysków?

Dr Howard Dover, technolog sprzedaży i profesor akademicki, podejmuje odważną próbę rozwikłania paradoksu innowacji w sprzedaży. Analizuje czynniki hamujące wzrost sprzedaży, przygląda się firmom, którym udało się przełamać impas lub nie, i przytacza najnowsze wyniki badań. Na kolejnych stronach Dover odkrywa karty, wyjaśniając krok po kroku, jak doprowadziliśmy do obecnego stanu sprzedaży, dlaczego paradoks dotyka tak wielu firm i co należy z nim zrobić.

Autor pokazuje, jak mądrze wykorzystywać technologie sprzedaży dzięki podejściu, które koncentruje się nie na tym, by skalować działania sprzedawców w myśl zasady „róbmy cokolwiek, byle więcej”, ale na kliencie i jego potrzebach. Krótko mówiąc, na pomaganiu nabywcom w kupowaniu.

Książka Dovera to cenny zbiór metod i narzędzi, które pomogą Ci odblokować w pełni potencjał zespołu sprzedaży i wyrwać się z błędnego koła paradoksu! Z lektury książki dowiesz się:

  • Na czym polega paradoks innowacji w sprzedaży? Komu udaje się go przełamać i w jaki sposób?
  • Jak poznać, czy właściwie używasz nowych technologii w sprzedaży i co z tym możesz zrobić?
  • Jak zmieniły się zachowania klientów w wyniku innowacji technologicznych i jakie konsekwencje niesie to dla procesów sprzedaży i sposób dotarcia do konsumentów?
  • Jakie są najlepsze praktyki wykorzystania nowych technologii, tak aby klientom było łatwiej kupować, a sprzedawcom łatwiej sprzedawać?
  • Jak pokonać przeszkody organizacyjne i środowiskowe, które nie pozwalają na wykorzystanie potencjału nowych technologii?

Producent / Podmiot odpowiedzalny

ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Adres

al. Niepodległości 18
02-653 Warszawa Polska

Kontakt

E-mail: infolinia|ican.pl| |infolinia|ican.pl

Telefon: 22 11 33 444

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Ten produkt możesz kupić TANIEJ, w zestawie
Taniej o 15 %
W zestawie oszczędzasz
39 zł
268.00 zł 229.00 zł
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin