Biznes

E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online

Autorzy: Praca Zbiorowa
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Wydawnictwo:
Kod produktu: TO2843
Ean: 9788395140136
Data premiery: 2019
Oprawa: miękka
Liczba stron: 290

Wysyłka

Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin

Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online?

Książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.

Autorzy książki – właściciele sklepów internetowych i praktycy sprzedaży – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów, jakie przydarzyły się im w e-commerce.

W publikacji znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych właścicieli sklepów internetowych, m.in.:

Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie?
Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci?
Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?
Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?
Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?
Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie?
Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B?
Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?
Jakie rozwiązania popularne za granicą warto wdrożyć w polskich e-sklepach?
Uwaga! 290 stron sprawdzonej wiedzy! 
Książka zawiera tylko dwie ilustracje – leniwca, który skończył medycynę oraz kota w jacuzzi z kawy.

Co znajdziesz w książce?
5 przepisów na najlepszy e-sklep

Czy na rynku jest jeszcze miejsce na kolejny e-sklep? Jak sprawić, aby klienci go pokochali, i wyróżnić się spośród konkurencji? Sprawdzamy, co to znaczy, że jakiś sklep internetowy jest najlepszy na świecie, czy istnieje na niego uniwersalny przepis i jakich składników użyć, żeby go stworzyć.

51 praktycznych lekcji e-commerce

Przedstawiamy odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiaków: jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie, jak dzięki automatyzacji usprawnić e-sklep, jak dbać o klientów, dla kogo jest sprzedaż na Amazonie i jakie popularne zagranicą rozwiązania warto wdrożyć.

Cenne rady od 45 autorów – praktyków

Do współpracy zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków.

20 prezentacji e-sklepów od kulis

Pokazujemy kalejdoskop polskiego e-handlu. Przedstawiamy informacje o najefektywniejszych działaniach i kanałach sprzedaży, najlepiej konwertujących usprawnieniach w 20 polskich sklepach internetowych B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż.

Dlaczego warto?
Oszczędzisz czas i pieniądze

Przeczytasz 51 cennych lekcji, w których znajdziesz wskazówki, które uchronią Cię przed popełnieniem często kosztownych błędów i pomogą stworzyć e-sklep, który pokochają klienci.

Praktyczne porady od ikomersiaków dla ikomersiaków

Zyskasz dostęp do cennej wiedzy praktyków e-commerce Sprawdzisz, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

Odkryjesz sprawdzone rozwiązania

Poznasz przetestowane przez liderów branży narzędzia i dowiesz się, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

Poznasz najnowsze trendy

Dowiesz się, jakie trendy rynkowe w e-commerce warto obserwować i jakie popularne zagranicą rozwiązania wdrożyć.

Książka od redakcji „E-commerce w Praktyce”
Poradnik został przygotowany przez redakcję czasopisma „E-commerce w Praktyce”, które ukazuje się na rynku od 2017 r. i jest cenione za merytoryczne i praktyczne treści oraz przystępną formę prezentacji materiałów. Każde wydanie kwartalnika to ponad 100 stron sprawdzonej wiedzy o e-commerce, dzięki której poznasz najnowsze trendy i narzędzia oraz rozwiniesz i zwiększysz sprzedaż online.

Do współpracy przy książce E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków.

Kalejdoskop polskiego e-handlu
Ciekawe działania, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają przedstawiciele sklepów internetowych:

AMW, Answear.com, Chocolissimo.pl, Coffeedesk.pl, CzasKawy.pl, Decathlon.pl, Domodi.pl, DrTusz.pl, imready.eu, Kinkywinky.pl, Komputronik.pl, Kubotastore.pl, Lancerto.com, Morele.net, napogloves.com, notiOne.pl, Pomadziarz.pl, Senetic.pl, SIG.pl, TIM.pl, TULsie.pl, wHamaku.pl, Zalando.pl, Z-miłości.pl.

Cennymi wskazówkami dzielą się:

  • Jakub Gierszyński dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars SA
  • Marcin Janczewski współzałożyciel sklepu DrTusz.pl
  • Paweł Mielczarek entuzjasta sprzedaży na Allegro i autor bloga vSprint.pl
  • Michał Wojas e-commerce manager w firmie Wojas SA
  • Paulina Wardęga CMO w firmie Coffeedesk
  • Mateusz Juja współwłaściciel sklepów internetowych Pomadziarz.pl oraz NajlepszyBarber.pl
  • Tomasz Serafin dyrektor marketingu i e-commerce w grupie Szkla.com SA, współwłaściciel sklepu internetowego www.CzasKawy.pl
  • Konrad Zach CEO agencji thinkHUB, head of e-commerce w OEX24.com, pomysłodawca i twórca wydarzenia „kawka o eCommerce”
  • Sebastian Muliński COO platformy dla sklepów internetowych IdoSell Shop
  • Justyna Dziegieć chief digital oficer w firmie Burda International Poland
  • Michał Pieprzak konsultant e-commerce, twórca bloga Ekomersiak.pl
  • Adam Jankowiak e-commerce manager w Chocolissimo
  • Mariusz Serafin dyrektor marketingu i e-commerce marki Lancerto
  • Rafał Mróz twórca WykorzystajTo.pl, prowadzący szkolenia sprzedażowe i z obsługi klientów w e-commerce
  • Wojciech Tomaszewski chief marketing & e-commerce officer sklepu Answear.com
  • Łukasz Bojar wiceprezes i członek zarządu firmy Senetic SA
  • Natalia Chrobak kierownik zespołu PPC w Morele.net
  • Anna Karczewska senior marketing – expert w imoje ING Bank Śląski
  • Mateusz Zemczak e-commerce manager w imoje ING Bank Śląski
  • Paulina Władzińska social media specialist w firmie Coffeedesk
  • Natalia Kryger specjalistka ds. marketingu w firmie notiOne
  • Małgorzata Weber rzecznik prasowy Agencji Mienia Wojskowego
  • Katarzyna Pura dyrektor ds. marketingu w supermarkecie Bdsklep.pl
  • Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff współzałożycielka sklepu TULsie.pl
  • Antonina Grzelak PR & marketing manager firmy notiOne
  • Martyna Głowińska menedżer ds. marketingu i PR w Grupie Domodi
  • Joanna Błaszczok product manager fashion w Grupie Domodi
  • Wojciech Zarzeka e-commerce manager w firmie RGB Elektronika
  • Wojciech Zięba dyrektor e-commerce i omnichannelu w firmie Decathlon Polska
  • Paweł Koperdowski product manager w Grupie Domodi
  • Cyprian Iwuć właściciel marki Rainbow Socks i sklepu SkarpetkoweLove.pl
  • Filip Jaraczewski współzałożyciel firmy napo gloves
  • Martin Soboń współzałożyciel firmy napo gloves
  • Paweł Fornalski założyciel i prezes spółki IAI
  • Barbara Matkowska-Włosek dyrektor marketingu spółki TIM SA
  • Bartosz Pilch dyrektor e-commerce i marketingu firmy SIG
  • Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk radca prawny w kancelarii MyLo | Pogoda Gładki Grzesiek sp.k.
  • Bartłomiej Serafinowicz adwokat w kancelarii Lawmore
  • Wojciech Herra sprzedawca, menedżer i trener sprzedaży

Producent / Podmiot odpowiedzalny

Grupa Marketer Sp. z o.o

Adres

Stefczyka 32 lok 5
20-151 Lublin Polska

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
0 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Nasi klienci wybrali także