Biznes

Anna Sarnacka-Smith , dr Bradley Smith
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Wojciech Strózik
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Aga Szóstek
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Aleksandra Przegalińska , Dariusz Jemielniak
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Amy Gallo
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Vanessa van Edwards
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Barry Nalebuff
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Ken Blanchard , Paul J. Meyer , Dick Ruhe
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
John P. Kotter , Vanessa Akhtar , Gaurav Gupta
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Rasmus Hougaard , Jacqueine Carter
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Tom Peters
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
James Heskett
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
David M. Rubenstein
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Martin Reeves , Jack Fuller
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Kim Scott
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Steven A. Silbiger
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Praca Zbiorowa
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Łukasz Kosuniak
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Artur Jabłoński
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Łukasz Kosuniak
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Opracowanie zbiorowe
Książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Do koszyka
Patrick Lencioni
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Michał Słotwiński
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Brian Tracy
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Vishen Lakhiani
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
James Clear
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Klaudyna Maciąg
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Paul Leonardi , Tsedal Neeley
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Erin Meyer
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Artur Sójka , Bernard Fruga
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Monika Dawid-Sawicka , Elżbieta Stelmach
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Watkins Michael D.
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Douglas Mark
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Piotr Lewandowski
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Kamil Biernat , Liwei Cai , Sofya Chashchina , Karol Czekałowski , Beata Frenkiel , Luan Jingxian , Maria Kądzielska , Marek Kądzielski , Stanisław Szufrajda
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Roman Kawszyn , Adam Szaran
Produkt niedostępny
Do koszyka
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Blog Grubytom
Nie da się żyć bez problemów. Da się jednak nauczyć sposobów, które pomogą w ich rozwiązywaniu. I właśnie to rozwiązywanie jest jedną z lekcji, które próbuje nam dać Steven A. Silbiger w swojej książce "MBA w dziesięć dni". W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się metodzie, którą opisał. Z tego artykułu dowiesz się, jak działa ten model oraz jak wdrożyć go w praktyce, aby skutecznie rozwiązywać problemy organizacyjne.
09.10.2024
Blog Grubytom
Wyobraźnia kojarzy się przede wszystkim ze strefą artystyczną. Nie można jednak zapominać, że to właśnie ona leży u podstaw innowacyjnych rozwiązań, które stymulują rozwój biznesu. W książce "Maszyna kreatywności" Martin Reeves i Jack Fuller opisują, jak produktywnie zaskakiwać siebie i innych, aby generować nowe pomysły czy tworzyć nowe modele biznesowe. W cyklu "Gruba wiedza" przyjrzeliśmy się wiedzy, którą dzielą się z czytelnikami w jednym z rozdziałów swojej książki. Przeprowadzamy Cię przez zasady, które pomogą Ci rozwijać wyobraźnię i stymulować innowacje w Twojej firmie.
30.09.2024
Blog Grubytom
Niezależnie od tego, co sprzedajesz i z jakich schematów rozmowy sprzedażowej korzystasz - jednym z najważniejszych etapów jest badanie potrzeb klienta. Dzięki niemu jesteś w stanie lepiej dopasować ofertę do oczekiwań rozmówcy i budować z nim trwałe relacje. Roman Kawszyn i Adam Szaran, autorzy książki "Techniki sprzedaży zdalnej", przypominają, że klient powinien być w tym procesie stroną aktywną przez 80 proc. czasu rozmowy, podczas gdy sprzedawca mówi tylko przez 20 proc. Jak to osiągnąć? W cyklu "Gruba Wiedza" przyglądamy się kilku technikom, do korzystania z których zachęcają eksperci.
25.09.2024