Książki naukowe i popularnonaukowe

David M. Hillis , Craig Heller , Sally D. Hecker , David W. Hall , Marta J. Laskowski , David Sadava
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
David M. Hillis , Craig Heller , Sally D. Hecker , David W. Hall , Marta J. Laskowski , David Sadava
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Janusz Wiesław Błaszczyk
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
David M. Hillis , Craig Heller , Sally D. Hecker , David W. Hall , Marta J. Laskowski , David Sadava
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Daniel Trzaskowski , Wojciech Lewandowski , Kamil Jakacki , Maciej Kaniewski
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Bartłomiej Kacprzak
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Katarzyna Michalska-Małecka
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Magdalena Marczyńska
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Piotr Krzyżanowski
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Philip Kotler , Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
James Barr
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Krystyna Górna , Krystyna Jaracz , Artur Kochański
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Wioletta Anna Mędrzycka-Dąbrowska
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Józef Pieter
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Matthew C. Klein , Michael Pettis
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Jeanine W. Turner
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Zasław Adamaszek
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Małgorzata Myśliwiec , Przemysława Jarosz-Chobot , Agnieszka Szadkowska
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Anna Brzezińska , Karolina Appelt , Beata Ziółkowska
Książkę wyślemy do 5 dni roboczych
Do koszyka
Piotr Kędziora
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Sławomir Gzell
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Dariusz Makiłła
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Ewelina Supińska
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Zbigniew Izdebski , Joanna Mazur
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Victor E. Frankl
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Mark Weller , Tina Overton , Jonathan Rourke , Fraser Armstrong
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Mark Weller , Tina Overton , Jonathan Rourke , Fraser Armstrong
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Danuta Kozłowska-Rup , Ewa Gabryel , Janusz Świetliński
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Peter Turchin
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
John Gribbin
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Max Hastings
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Jerzy Strużyna , Agnieszka Surowiecka , Tomasz Korzeniowski
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Marek Stella-Sawicki
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Jonathan Haidt
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Michael Raymer
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Elżbieta Bartoń
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Andrew Burrows , John Holman , Simon Lancaster , Tina Overton , Andrew Parsons
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Simon Glendinning
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Mark Weller , Tina Overton , Jonathan Rourke , Fraser Armstrong
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Andrew Burrows , John Holman , Simon Lancaster , Tina Overton , Andrew Parsons
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Blog Grubytom
Marketing konwersacyjny to podejście, które skupia się na prowadzeniu indywidualnych rozmów z klientami za pomocą takich kanałów, jak czaty i chatboty. Jest to jeden z elementów metody TAYA, którą Marcus Sheridan opisuje w swojej książce "Co chce wiedzieć klient". TAYA, czyli "They Ask, You Answer", pomaga spojrzeć na nasze usługi lub produkty oczami klienta i dostarczyć mu dokładnie tych informacji, których potrzebuje w procesie decyzji i zakupu.
12.08.2024
Blog Grubytom
Feedback to jeden z najbardziej wyśmiewanych procesów w biznesie. Internauci w niezliczonych memach doceniają zarówno brak umiejętności dawania, jak i odbierania feedbacku. Tymczasem kryjąca się w nim informacja o tym, jak inni postrzegają naszą pracę, jest bezcenną wiedzą dla każdego, kto chce się rozwijać.
29.07.2024
Blog Grubytom
Demokratyczny, Laissez-faire, Autokratyczny, Transakcyjny - to zaledwie cztery style z pełnej gamy, którą teoria zarządzania oferuje liderom w organizacjach. Dr Aga Szóstek, autorka książki “Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa”, przekonuje, że dzisiejszy lider nie powinien zamykać się w tych ramach. Badaczka zwraca uwagę, że nie istnieje coś takiego jak jeden idealny styl. To ze względu na dużą zmienność i różnorodność środowiska, w którym działa lider.
26.07.2024