Książki naukowe i popularnonaukowe

Przemysław Krajewski , Anna Plewka , Bogdan Gorczyca
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Aleksandra Jezela-Stanek , Joanna Chorostowska-Wynimko , Maciej Krzakowski
Produkt niedostępny
Do koszyka
Zbigniew Tarkowski
Produkt niedostępny
Do koszyka
Grzegorz Wallner , Tomasz Banasiewicz , Piotr Richter , Tomasz Skoczylas
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Agnieszka Wójcik , Anna Pyszora
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Howard Steven Friedman , Akshay Swaminathan
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Jurek Olszewski
Produkt niedostępny
Do koszyka
Wacław Bąk , Tomasz Jankowski , Małgorzata Puchalska-Wasyl
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Karol Truszkowski
Produkt niedostępny
Do koszyka
H. Kent Baker , Hunter M. Holzhauer , John R. Nofsinger
Produkt niedostępny
Do koszyka
Jan Hartman
Produkt niedostępny
Do koszyka
Jarosław Rubin , Wiesław Grabowski , Marek Naumiuk
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Włodzimierz Seneta , Jakub Dolatowski
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Steven R. Sabat
Produkt niedostępny
Do koszyka
Marcus du Sautoy
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
John Hubley , June Copeman , James Woodall , Magdalena Woynarowska
Produkt niedostępny
Do koszyka
Rudi Dallos , Arlene Vetere , Joanna Banach-Witkowska
Produkt niedostępny
Do koszyka
Paweł Kościelniak
Produkt niedostępny
Do koszyka
Hannah Ritchie
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Kyle Chayka
Produkt niedostępny
Do koszyka
Maja Sosnowska , Olga Krajniak , Leszek Czupryniak
Produkt niedostępny
Do koszyka
Tomasz Kubiatowski
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Dariusz Wołowiec
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Adam J. Sybilski , Ewa Rusyan
Produkt niedostępny
Do koszyka
Peter H. Raven , Susan E. Eichhorn , Ray F. Evert
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Daniel Fleisch , Laura Kinnaman
Produkt niedostępny
Do koszyka
Beata Hornik
Produkt niedostępny
Do koszyka
Paulina Andrzejewska
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Bruce Alberts , Karen Hopkin , Alexander Johnson , David Morgan , Keith Roberts , Peter Walter , Rebecca Heald
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Allan R. Hambley
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Przemysław Urbańczyk
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Aleksandra Steliga , Agnieszka Grochulska , Kazimiera Hebel
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
David Halliday , Robert Resnick , Jearl Walker
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Grzegorz W. Kołodko
Produkt niedostępny
Do koszyka
David Eagleman
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Aleksander Mercik
Produkt niedostępny
Do koszyka
Oliver Sacks
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Mark S. Greenberg
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Mark Weller , Tina Overton , Jonathan Rourke , Fraser Armstrong
Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności
Wolfgang Münchau
Książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
Do koszyka
Blog Grubytom
Emocje od dawna były uznawane za istotny element skutecznej komunikacji marketingowej. Wydaje się, że to one budują relacje z konsumentami i pomagają firmom wyróżniać się na rynku. Jednak Phil Barden w swojej książce "Odkoduj. Pułapki myślenia w biznesie" przekonuje, że same emocje to za mało, by skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się jego teoriom. Jakie jego zdaniem popełniamy błędy i jak możemy je naprawić?
27.09.2024
Blog Grubytom
Wprowadzenie nowatorskich technologii, takich jak VR (wirtualna rzeczywistość), AR (rozszerzona rzeczywistość) czy metaverse, do firmy to wyzwanie, które wymaga dobrego planowania i odpowiednich narzędzi. Ten krok może jednak pomóc w przyciągnięciu uwagi klientów. Technologię możesz też wykorzystać do wsparcia pracy zespołów rozproszonych w trakcie pracy z domu.
13.09.2024
Blog Grubytom
Czy doświadczyłeś kiedykolwiek poczucia zagrożenia w pracy? To naturalna reakcją organizmu na stresujące sytuacje. Może zostać wywołane przez krytykę, trudne relacje czy zbliżające się terminy. Takie sytuacje wywołują negatywne emocje, które, jeśli nie zostaną odpowiednio przetworzone, prowadzą do frustracji, niepokoju, a nawet wypalenia zawodowego. Nauka zarządzania tymi emocjami jest kluczowa, ponieważ umożliwia utrzymanie zdrowia psychicznego, wydajności oraz efektywnej współpracy z innymi. W cyklu "Gruba wiedza" wyjaśnimy, jak krok po kroku radzić sobie z takimi sytuacjami, korzystając z rad Tony'ego Schwartza zawartych w jednym z rozdziałów książki "Taka praca nie ma sensu!".
11.09.2024