Książki naukowe i popularnonaukowe
Blog Grubytom
Emocje od dawna były uznawane za istotny element skutecznej komunikacji marketingowej. Wydaje się, że to one budują relacje z konsumentami i pomagają firmom wyróżniać się na rynku. Jednak Phil Barden w swojej książce "Odkoduj. Pułapki myślenia w biznesie" przekonuje, że same emocje to za mało, by skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. W cyklu "Gruba wiedza" przyglądamy się jego teoriom. Jakie jego zdaniem popełniamy błędy i jak możemy je naprawić?
Blog Grubytom
Wprowadzenie nowatorskich technologii, takich jak VR (wirtualna rzeczywistość), AR (rozszerzona rzeczywistość) czy metaverse, do firmy to wyzwanie, które wymaga dobrego planowania i odpowiednich narzędzi. Ten krok może jednak pomóc w przyciągnięciu uwagi klientów. Technologię możesz też wykorzystać do wsparcia pracy zespołów rozproszonych w trakcie pracy z domu.
Blog Grubytom
Czy doświadczyłeś kiedykolwiek poczucia zagrożenia w pracy? To naturalna reakcją organizmu na stresujące sytuacje. Może zostać wywołane przez krytykę, trudne relacje czy zbliżające się terminy. Takie sytuacje wywołują negatywne emocje, które, jeśli nie zostaną odpowiednio przetworzone, prowadzą do frustracji, niepokoju, a nawet wypalenia zawodowego. Nauka zarządzania tymi emocjami jest kluczowa, ponieważ umożliwia utrzymanie zdrowia psychicznego, wydajności oraz efektywnej współpracy z innymi. W cyklu "Gruba wiedza" wyjaśnimy, jak krok po kroku radzić sobie z takimi sytuacjami, korzystając z rad Tony'ego Schwartza zawartych w jednym z rozdziałów książki "Taka praca nie ma sensu!".