Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wysyłka
Produkt niedostępny
Wysyłka
Produkt niedostępny
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów. Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
Producent / Podmiot odpowiedzalny
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Adres
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
Polska
Kontakt
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.