Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta
Wysyłka
Produkt niedostępny
Wysyłka
Produkt niedostępny
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
„Sprzedaż bez sprzedawania” jest książką wyjątkową pod co najmniej czterema względami. Po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie, autor nie zadowala się jedynie stworzeniem rzetelnego opisu zagrożeń i dylematów, lecz także przedstawia własne propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi wskazówkami co i jak należy robić. Po trzecie, jego porady są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas czytelników przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) często w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących albo wręcz brakiem wiedzy. I wreszcie po czwarte, książka jest napisana w sposób zrozumiały (co wciąż jest wyjątkiem w polskim piśmiennictwie naukowym), a na dodatek ze swadą i humorem. Wymienić można chociażby iście mistrzowski styl, w jakim pokazane są przykłady działania Systemu 1 i Systemu 2 w codzienności działań sprzedażowych. Sądzę że prof. Kahneman mógłby śmiało posiłkować się nimi w swoich wystąpieniach.
Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Ohme
Producent / Podmiot odpowiedzalny
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Adres
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
Polska
Kontakt
Sposób dostawy | Sposób płatności | Koszt | Darmowa dostawa od |
---|---|---|---|
Firma kurierska
![]() |
Płatność na podstawie faktury |
14 zł | od 149 zł |
Kurier DPD
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
Firma kurierska DHL
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
0 zł | od 159 zł |
InPost Paczkomat 24/7
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
13 zł | od 159 zł |
Punkt DHL Parcelshop
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Kurier Inpost
![]() |
Przelewy internetowy PayU Blik Płatność kartą Apple Pay Google Pay |
14 zł | od 159 zł |
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.