Matematyka, fizyka, astronomia, informatyka

Android w praktyce

Projektowanie aplikacji
Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię
Ean: 9788301178130
Data premiery: 11.06.2014
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka
Liczba stron: 400

Wysyłka

Produkt niedostępny

Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników.

Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, które są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych.

Android w praktyce… to kompletny przewodnik opisujący sposób przygotowanie środowiska pracy, elementy składowe projektu Android, elementy interfejsu, baz danych, komunikacji z wykorzystaniem sieci Internet oraz sposób uruchamiania aplikacji na urządzeniu wirtualnych i rzeczywistych.

Książka zawiera dwie części. W pierwsze przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak aby czytelnik zrozumiał jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej oraz w drugiej części przedstawione są przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android

Aby skorzystać z książki czytelnik powinien:

• Znać podstawy programowania w języku Java • Posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji • Znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse

Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się:

• Jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android • Jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m. in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści) • W jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia) • W jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji • W jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts) • W jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji • W jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjna bazę danych SQLite • W jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite • W jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D • W jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD

Producent / Podmiot odpowiedzalny

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA

Adres

UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa Polska

Sposób dostawy Sposób płatności Koszt Darmowa dostawa od
Płatność na podstawie faktury
14 zł od 149 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
13 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
9.99 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł
Przelewy internetowy PayU
Blik
Płatność kartą
Apple Pay
Google Pay
14 zł od 159 zł

Brak ocen. Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Dodaj opinię i ocenę:
Powiadom o dostępności