Książki naukowe i popularnonaukowe
Blog Grubytom
Marketing konwersacyjny to podejście, które skupia się na prowadzeniu indywidualnych rozmów z klientami za pomocą takich kanałów, jak czaty i chatboty. Jest to jeden z elementów metody TAYA, którą Marcus Sheridan opisuje w swojej książce "Co chce wiedzieć klient". TAYA, czyli "They Ask, You Answer", pomaga spojrzeć na nasze usługi lub produkty oczami klienta i dostarczyć mu dokładnie tych informacji, których potrzebuje w procesie decyzji i zakupu.
Blog Grubytom
Feedback to jeden z najbardziej wyśmiewanych procesów w biznesie. Internauci w niezliczonych memach doceniają zarówno brak umiejętności dawania, jak i odbierania feedbacku. Tymczasem kryjąca się w nim informacja o tym, jak inni postrzegają naszą pracę, jest bezcenną wiedzą dla każdego, kto chce się rozwijać.
Blog Grubytom
Demokratyczny, Laissez-faire, Autokratyczny, Transakcyjny - to zaledwie cztery style z pełnej gamy, którą teoria zarządzania oferuje liderom w organizacjach. Dr Aga Szóstek, autorka książki “Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa”, przekonuje, że dzisiejszy lider nie powinien zamykać się w tych ramach. Badaczka zwraca uwagę, że nie istnieje coś takiego jak jeden idealny styl. To ze względu na dużą zmienność i różnorodność środowiska, w którym działa lider.