Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków!
Kategorie
E-biznes
Co to jest e-marketing
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego niemal 90% gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do internetu. Powszechny dostęp do technologii i zastosowanie komputerów w gospodarce, doprowadziły do wielu uproszczeń. Dodatkowo dostępność do internetu miała wpływ na oszczędność czasu i pieniędzy. Początek tej rewolucji miał miejsce już w latach 70 – tych, kiedy nastąpiły pierwsze elektroniczne wymiany dokumentów pomiędzy firmami. Samo pojęcie e-biznesu zostało użyte pierwszy raz przez firmę IBM w 1995 r.
E-biznes, książki
Książki o biznesie, w kontekście firm internetowych to praktyczna wiedza o tym, jak przygotować dobrą aplikację mobilną oraz o możliwościach sprzedaży i marketingu w sieci z wykorzystaniem dostępnych platform. Warto zaznaczyć, że na rodzimym gruncie terminem opisującym handel online jest po prostu e-commerce. Książki na temat prowadzenia sklepu internetowego dostępne w naszej ofercie stanowią cenne źródło wiedzy i marketingu internetowym i e-biznesie.
Wśród korzyści z prowadzenia e-biznesu wymienia się najczęściej:
- Wygodę i elastyczność – można pracować praktycznie z każdego miejsca na ziemi, samemu ustalając godziny pracy.
- Niskie koszty rozpoczęcia działalności – brak opłat za wynajem i utrzymanie biura oraz automatyzacja, która pozwala ograniczyć zatrudnienie.
- Ciągle rozwijające się usługi w zakresie dostaw i płatności, które są dużą zachętą dla klientów.
- Możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług praktycznie na całym świecie.
- Ciągle rosnący rynek. Biznes online jako jeden z nielicznych nie stracił na pandemii covid – 19, a wręcz skorzystał. Nawet zagorzali przeciwnicy zakupów sieci, czy spotkań online, poznali ich ogromny potencjał i zalety. W efekcie sprzedaż czy edukacja wzbogaciły się o wielu nowych odbiorców.
Wady prowadzenia e-biznesu
Sieć internetowa wpłynęła na działalność firm w wielu obszarach, zarówno wśród dużych i średnich przedsiębiorstw. Coraz trudniej wyróżnić się wśród milionów firm w sieci, by sprowadzić ruch na swoją stronę internetową. Jakie są wady takiego biznesu?:
- Zagrożenie cyberatakami, które mogą sparaliżować działanie firmy na dłuższy czas i doprowadzić do ogromnych strat.
- Trudny do oszacowania wzrost – tzw „wąskie gardła” w okresach wzmożonej sprzedaży.
- Duże koszty marketingu, jeśli firma chce być widoczna w sieci.
- Ogromna konkurencja.
Najlepsze książki o e-commerce
Pewne jest jedno, zmian dotyczących preferencji zakupowych, przenoszenia się biznesów do sieci, rozwoju aplikacji umożliwiającym spotkania i prezentacje produktowej ograniczenie indywidualnego kontaktu z odbiorcą nie da się już zatrzymać. Poznaj współczesne trendy dotyczące handlu elektronicznego, zagadnienia związane ze sprzedażą online i rozwijaj swój e-biznes. Popularne książki znanych autorów dostępne w tej kategorii, po które warto sięgnąć, pozwolą ci prowadzić e-biznes skuteczniej i pozyskiwać nowych klientów. Sprawdź poniższy dział e-marketing, by dowiedzieć się o nowościach wydawniczych i rozwijaj swój handel elektroniczny. Zachęcamy również od odwiedzenia pokrewnych kategorii, w których dostępne są książki o sprzedaży, książki o marketingu i wiele więcej.